مقالات
Certified Wireless Network Administrator

Certified Wireless Network Administrator

کتاب خود آموزCWNA  ، به عنوانمبانی شبکه هاي بی سیم ارائه می شود ،مباحث اساسی این گونه شبکه ها موردبررسی قرار می گیرد و داوطلبان با مفاهیم مربوط به فناوري بیسیم ، نحوه کار ، شبکه هاي محلیLAN با استفاده از تجهیزات واستانداردهاي ارتباطی بی سیم و نحوه نصب ، پیاده سازي ، مدیریت و بر قراري امنیت در این گونه شبکه  ها اشنا می شوند . پس از مطالعه این کتاب  ، دانشجویان قادر خواهند بود جهت برپایی یک شبکه محلی بی سیم ، بهترین طراحی ، انتخاب سخت افزار و چیدمان اجزاي تشکیل دهنده یک شبکه بی سیم را با توجه به  شرایط هر مکان و برآورد نیازهاي آن، انجام دهند.

به عنوان مقدمه ای کوتاه درباره دو مدرک اولیه شبکه های بی سیم میتوان گفت :

CWTS مخفف Certified Wireless Technology Specialist و نام مدرک سطح Entry شبکه‌های بی سیم است که می‌توان آن را بهترین آغاز برای تحصیل در شبکه‌های بی سیم تلقی نمود.

 در دروه‌های CWTS شما با مفاهیم اولیه فرکانس‌های رادیویی(RF)، استاندارهای شبکه‌های بی سیم، امنیت شبکه بی سیم و ... آشنا شده و برای ادامه تحصیل در سطوح بالاتر آماده می‌شوید، CWTS معادل مدرکی چون +Network در شبکه‌های سیمی است.

CWNA مخفف Certified Wireless Network Administrator و نام مدرک سطح administrator شبکه‌های بی سیم است، در دوره‌های CWNA فهم شما در شبکه‌های بی سیم افزایش یافته، Site Surveys را به طور عمیق تر آموخته و برای راه اندازی و مدیریت شبکه‌های بی سیم محلی آماده می‌شوید، در حال حاضر این دوره در ایران بیش از سایر دوره‌های CWNP برگزار می‌شود.

 

 

برای نظر دادن ابتدا باید وارد شوید. برای ورود اینجا کلیک کنید.